Nappali bevetés

2009.03.25. 11:31 | bpfantom | Szólj hozzá!

Tegnap nem sikerült rajta kapni a kártevőket, de legalább gyakoroltam néhány figurát. Viszont ma nappal is kint voltam, a Fantom gúnya jó kis feltűnést keltett. :) Néhány szemetelő fickót akartam megleckéztetni, és összeszedetni velük a vackaikat. Nem kellett sokat törnöm magam, hogy találkozzak néhány igazi bunkóval, akik szemrebbenés nélkül dobják el a flakont, sörös dobozt, akármit és bármit. Sokkolta őket a Fantom ruha. Volt pár „húzzál már te bohóc”, de ezeknél mind gyorsabb voltam. Jó hepaj volt. Lehet, hogy egy akciót felvett egy kamera. Valami híradós stáb lehetett, interjúztattak egy csini nőcit. Mindegy. Kiválasztottam az első helyet, ahol rendet vágok ma éjjel. Hunyok egyet addig. Még a Fantomnak is kell néha aludni…

A bejegyzés trackback címe:

https://bpfantom.blog.hu/api/trackback/id/tr341024397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása